3 Temmuz 2011 Pazar

Senin adını buldum ben......

          '' MUTLULUK '' senin adın! Uzun zamandır aradığım, içten gülümsememe sebep olansın çünkü... Gerçek kahkahalarımın nedenisin. Zaman zaman yanında afacan bir çocuk olup; saçma-sapan her şeyi konuşabileceğim yaramaz bir çocuksun. Ruhumu gülüşlerle tazeleyensin. Özlemini duyduğum o keyifli anları yaşatansın.......


         '' HUZUR '' senin adın! Başımı omzuna yasladığım an, derdi-tasayı unutturansın. ''Dünya mı yıkılmış? Bana ne.. '' diyebileceğim anlarımsın. Öyle bir duygu ki bu; yorulup, soluklanmak istediğimde sığınabileceğim limanımsın. Yanında olduğum zamanlar da derin bir nefes alıp vermek gibisin hayattan....


              Hissediyorum... Her geçen gün, kalbimdeki isimlerin daha da fazlalaşacak. Her adının anlamı; gün geçtikçe daha da çoğalacak... En sonunda kelimelerim bile anlatamayacak bende ki seni......


Kelimelerimin sahibi C.A'a.............................................

2 yorum:

  1. En sonunda kelimelerim bile anlatamayacak bende ki seni...... İşte bu son kısmına bayıldım... Aynen beni anlatmışsın..:)

    Notcuk : izleyicilerinin arasındaki tek erkek olmak biraz tuhafıma gidiyor..:)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim :)

    artık tek değilsin, umarım bu içini biraz rahatlatır :)

    YanıtlaSil